Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Σχέση από απόσταση : Πόσο εφικτή είναι;



Παλαιότερα αν έλεγα σε κάποιον ότι έχω σχέση από απόσταση το πιθανότερο είναι πως θα με περνούσε για τρελό. Ακόμα και σήμερα πολλοί είναι αυτού που αμφιβάλλουν για το κατά πόσο μία τέτοιου είδους σχέση είναι δυνατόν να πετύχει. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια ολοένα και μεγαλώνει ο αριθμός αυτών που δοκιμάζουν.
Το ερώτημα λοιπόν που προκύπτει είναι:
Είναι στις μέρες μας μία σχέση από απόσταση εφικτή;
Η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση φαίνεται ότι είναι θετική.
Τα τελευταία χρόνια πολλά είναι αυτά τα οποία έχουν αλλάξει σε σχέση με παλαιότερα. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας από τη μία πλευρά έχει μικρύνει – έως εκμηδενίσει σε ορισμένες περιπτώσεις, τις αποστάσεις, ενώ παράλληλα νέα τεχνολογικά μέσα δίνουν τη δυνατότητα σε νέους τρόπους επικοινωνία ανάμεσα σε ένα ζευγάρι το οποίο βρίσκεται σε απόσταση. Άλλωστε με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πολλές είναι οι σχέσεις που ευθύς εξαρχής ξεκινάτε από απόσταση.
Μία σχέση από απόσταση έχει δυσκολίες και χρειάζεται προσπάθεια ωστόσο μπορεί να είναι επιτυχημένη αν κανείς ακολουθήσει τις κατάλληλες συμβουλές.



Share

2 σχόλια:

χριστουγεννιατικα στολιδια είπε...

Απο δικη μου εμπειρια θα πω πως οχι!

θεσσαλονίκη είπε...

Από δική μου εμπειρια θα έλεγα πως γίνεται αρκεί το χρονικό διάστημα να μην είναι μεγάλο. Έχω γνωστό που έχει σχέση από απόσταση 4 χρόνια(δουλειές σε διαφορετικές πόλεις). Τώρα θα μου πείτε πώς γίνεται; και εγώ απορώ αλλά να που κάποιοι μπορούν.

Δημοσίευση σχολίου